Pogoji poslovanja

Podaci o tvrtki:

Tvrtka BioEsenca d.o.o.

1000 Ljubljana, Slovenija

Srg. br.: 2014/29629 (Okružni sud u Ljubljani 30.6.2014.)

Registarski broj: 6636608000 (https://www.ajpes.si/)

Porezni broj: SI 34705589 (porezni obveznik PDV-a)

 

Telefon: +386 41 985 070

E-mail: info@bioesenca.hr

 

Kupac je vezan općim uvjetima važećim u trenutku kupnje (podnošenja online narudžbe).

 

Dostupnost informacija

Ponuditelj se obvezuje da će korisniku/kupcu internetske trgovine www.bioesenca.si uvijek dati sljedeće podatke:

  1. identitet tvrtke (naziv tvrtke i sjedište, matični broj)
  2. kontakt podatke koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju s davateljem usluga (e-mail, telefon)
  3. bitna svojstva robe ili usluge u ponudi
  4. dostupnost proizvoda (svaki proizvod koji se nudi na web stranici trebao bi biti dostupan unutar razdoblja koje kupac odabere na temelju opcija koje nudi ponuđač)
  5. uvjete isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i rok isporuke)
  6. jasno i nedvosmisleno utvrđene cijene (mora biti jasno prikazano jesu li u njima već uključeni porez i troškovi prijevoza)
  7. moguće načine plaćanja
  8. rok u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjeti odustajanja, kao i trošak kupca prilikom povrata proizvoda
  9. objašnjenje postupka reklamacije, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili službi za korisnike

 

Bitna svojstva robe

U skladu s navedenim propisima, dodaci prehrani definirani su kao namirnice koje nadopunjuju uobičajenu prehranu. Koncentrirani su izvori pojedinačnih ili kombiniranih hranjivih tvari ili drugih tvari s prehrambenim ili fiziološkim učinkom koji se stavljaju u promet u obliku kapsula, pastila, tableta i drugih sličnih oblika, u vrećicama s praškom, u ampulama s tekućinom, u bočice s kapaljkama i drugi slični oblici s tekućinom i prahom formulirani za konzumaciju u odmjerenim, malim jediničnim količinama.

 

Izjava o zdravstvenim i prehrambenim tvrdnjama u opisima proizvoda

Sve informacije o pojedinim dodacima prehrani na stranicama internetske trgovine www.bioesenca.si informativnog su i edukativnog karaktera i nisu zamjena za stručnu medicinsku pomoć, dijagnostiku ili prevenciju, liječenje bolesti.

Dodaci prehrani su proizvodi za održavanje zdravlja i potporu liječenju. Dodaci prehrani nisu zamjena za zdravu i uravnoteženu prehranu i zdrav način života.

Internetska trgovina www.bioesenca.si predstavlja najprodavanije proizvode iz asortimana od oko 500 različitih proizvoda američkog proizvođača visokokvalitetne marke dodataka prehrani Life Extension®; od 1980.

 

Naručivanje u online trgovini

U internetskoj trgovini www.bioesenca.si kupac se ne treba registrirati, ukoliko to ne želi može obaviti samo brzu online kupnju. Alternativno, može se registrirati i postaviti korisničko ime koje je isto kao i njegova adresa e-pošte i lozinka. Ukoliko registrirani kupac želi promijeniti svoju e-mail adresu i/ili lozinku i ostale podatke, to može učiniti pod "Moj račun".

Registrirani kupac više ne upisuje sve podatke potrebne za dostavu prilikom naknadnih kupnji, može pregledati sve svoje narudžbe i kreirati listu želja.

Ugovor o prodaji na daljinu između ponuđača i kupca sklopljen je u internetskoj trgovini www.bioesenca.hr u trenutku kada kupac od ponuđača primi elektroničku potvrdu o primitku narudžbe koja sadrži sve pojedinosti o izvršenoj narudžbi. Od ovog trenutka sve cijene i ostali uvjeti su fiksni i vrijede kako za ponuđača tako i za kupca. Kupoprodajni ugovor (tj. elektronička potvrda narudžbe) u elektroničkom je obliku pohranjen na poslužitelju koji koristi davatelj.

Kupac može naručiti i putem telefona (svaki radni dan od 9 do 16 sati) ili putem e-maila na adresu: info@bioesenca.hr. Sadržaj poruke mora sadržavati:

  • Ime i prezime
  • Dostavna adresa
  • Kontakt telefon za dojavu dostave
  • Odabrani proizvodi iz ponude i količina


Prilikom zadane narudžbe telefonom ili e-mailom, kupac dobiva elektroničku potvrdu narudžbe sa svim podacima o narudžbi, čime se zaključuje ugovor o prodaji na daljinu između ponuđača i kupca.

 

Cijene proizvoda

Cijene proizvoda u web trgovini izražene su u EUR (€), sve cijene uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Cijene vrijede u trenutku sklapanja ugovora na daljinu između ponuđača i kupca.

 

Metode Plačanja

Kupac plaća naručene proizvode na jedan od sljedećih načina:

 

  • Platnim ili kreditnim karticama
    Kupac sigurno plaća naručene proizvode kreditom ili platnom karticom (Activa, Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron, American Express) prilikom online narudžbe.

 

  • Plaćanje naručenih proizvoda PayPal-om
    Plaćajte jednostavno i sigurno svojim PayPal računom.

 

  • Uplata na transakcijski račun ponuđača
    Kupac uplaćuje vrijednost narudžbe unaprijed na transakcijski račun ponuđača BioEsenca d.o.o. broj SI56 1010 0005 5691 284 otvoren kod Banke Intesa Sanpaolo d.d. Prilikom zaprimanja narudžbe kupac će na e-mail dobiti uzorak popunjenog UPN-a. Davatelj šalje paket nakon primitka virmana kupca.

 

Dostava

Ponuditelj isporučuje proizvode u odgovarajućoj ambalaži koja osigurava povjerljivost prirode proizvoda.

Naručene proizvode dostavlja dostavna služba DPD.

Cena pakiranja in dostave z dostavno službo DPD je 6,00 € (s PDV), otoci 13,50 € (s PDV).

Dostava je besplatna za narudžbe iznad 100,00 € (s PDV-om) dostavnom službom DPD.

 

Vrijeme isporuke

Ponuditelj se trudi da kupac dobije paket u najkraćem mogućem roku te u pravilu robu sa zalihe šalje isti dan ako je narudžba zaprimljena do 13 sati te sljedeći dan ako je narudžba zaprimljena nakon 13 sati. h - sve u slučaju plaćanja pouzećem ili platnim/kreditnim karticama. Narudžbe plaćene na TRR bit će otpremljene od strane pružatelja nakon primitka prijenosa. Narudžbe zaprimljene vikendom i praznicima dostavljač šalje odmah sljedeći radni dan. Za kasniji rok isporuke ponuđač se može prilagoditi i željama kupca.

Ponuditelj obavještava kupca o roku isporuke za proizvode koji trenutno nisu na skladištu putem e-maila ili telefonom te ga obavještava o najkraćem mogućem roku isporuke.

Ukoliko kupac ne zaprimi paket od dostavne službe u predviđenom roku, dužan je o tome u što kraćem roku obavijestiti davatelja e-mailom ili telefonom. Ponuditelj se obvezuje učiniti sve kako bi saznao gdje se paket nalazi i od dostavne službe zatražiti dostavu u najkraćem mogućem roku.

 

Izdavanje računa

Nakon isporuke/plaćanja naručenih proizvoda, kupac na svoju e-mail adresu dobiva račun u PDF formatu koji se sastavlja na temelju narudžbe (tj. kupoprodajnog ugovora sklopljenog na daljinu) i porezno ovjerava.

Tehnički postupci za sklapanje ugovora o prodaji na daljinu

I. Odabir proizvoda: na web stranici kupac odabire proizvod i klikne na poveznicu "Dodaj u košaricu". Sustav ga obavještava da je proizvod uspješno dodan u košaricu. Ukoliko kupac želi nastaviti s kupnjom, klikne na lijevi link "Nastavi s kupnjom" i vraća se natrag u internet trgovinu. Kada želi završiti kupnju, klikne na desnu poveznicu "Završi kupovinu" i sustav ga odvede na stranicu shopping/brze košarice.

II. Uklanjanje/dodavanje proizvoda u košaricu: na web stranici www.bioesenca.si u gornjem desnom kutu nalazi se ikona košarice u kojoj će (nakon klika na ikonu) korisnik vidjeti proizvode koje je odabrao u košaricu dok pregledavate košaricu online trgovine. Ukoliko kupac želi ukloniti određeni proizvod iz košarice, mora kliknuti na ikonu košarice i križić "ukloni". Ako želi ispraviti količinu proizvoda, klikne na ikonu olovke "ažuriraj količinu". Ukoliko kupac želi dodati određeni proizvod u košaricu mora kliknuti na poveznicu "košarica" ​​lijevo dolje. Klikom na navedenu poveznicu sustav vraća kupca natrag na stranicu "košarica". Klikom na poveznicu "nastavi kupnju" kupac se vraća u internet trgovinu i dodaje nove proizvode.

III. Unos podataka: za završetak narudžbe kupac mora ispuniti potrebna polja.

1. Podaci o kupcu za dostavu: Obavezni su dati tražene kontakt podatke označene crvenom zvjezdicom (ime, prezime, e-mail adresa, adresa, grad, poštanski broj i broj telefona) koji su potrebni za narudžbu i dostavu.

2. Način dostave: Kupac može birati između dostavne službe DPD.

3. Način plaćanja: Kupac može birati između tri načina plaćanja: uplatom na transakcijski račun ponuđača ili platnom/kreditnom karticom ili PayPal-om.

4. Pregled narudžbe: Prikazuju se proizvodi koje je korisnik dodao u košaricu u online trgovini. Cijene proizvoda, cijene dostave, vrijednost PDV-a i ukupna vrijednost plaćanja vidljive su u košarici i prije nego što kupac završi narudžbu.

IV.  Narudžba: Kupac može pregledati navedene podatke za dostavu, način plaćanja koji je odabrao i sadržaj košarice. Kupac je dužan prije narudžbe označiti polje "Narudžbom slažem se s općim uvjetima". Zatim kupac potvrđuje narudžbu klikom na gumb 'Pošalji narudžbu'. Ako je narudžba uspješno izvršena, kupac će na web stranici vidjeti sljedeći tekst: „Vaša narudžba je uspješno poslana. Zahvaljujemo na kupnji u našoj internetskoj trgovini. Vaš broj narudžbe je xxxxxxxx. E-mailom ćemo vam poslati potvrdnu poruku sa svim detaljima kupnje.''

Tehnički postupak kupnje za pravne osobe je potpuno isti kao i za fizičke osobe (isti su i načini plaćanja), osim što pravna osoba na kraju kupnje upisuje i naziv tvrtke i porezni broj tvrtke.

​Postupak obavijesti o kupnji

Nakon predaje narudžbe, kupac putem e-maila dobiva obavijest da je narudžba prihvaćena odn. potvrđeno. Podaci o sadržaju narudžbe uvijek su dostupni registriranom kupcu na web stranici.

Ponuditelj može pozvati kupca na njegov kontakt telefon radi provjere podataka ili radi provjere točnosti isporuke.

 

Pravo potrošača na odustanak od ugovora i povrat robe

Kod ugovora sklopljenih na daljinu, temeljem članka 43. ZVPot, potrošač ima pravo u roku od 14 dana obavijestiti davatelja elektroničkom poštom (info@bioesenca.si) ili poštom da odustaje od ugovora, bez morate dati razlog za svoju odluku. U tom slučaju potrošača terete samo troškovi povrata robe.

Potrošač je dužan robu vratiti prodavatelju neoštećenu i u istoj količini.

Na temelju točke 7. stavka petog članka 43. ZVPot potrošač nema pravo bezrazložnog odustajanja od ugovora ako je nakon dostave otvorio pečat zatvorenog dodatka prehrani.

Smatra se da je kupac robu vratio na vrijeme ako je poslana prije isteka roka za povrat od 14 dana.

Potrošač robu vraća na adresu: BioEsenca d.o.o., Tbilisijska 130, 1000 Ljubljana. Prilikom povrata robe potrošač šalje i račun o kupovini koji je izdao ponuđač BioEsenca d.o.o. za robu koju vraća.

Ponuđač se obvezuje vratiti uplaćeni iznos u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora. Ponuditelj ima pravo zadržati povrat kupoprodajne cijene do preuzimanja vraćene robe ili dok se ne dokaže da je kupac poslao proizvod davatelju. Pružatelj vraća uplatu potrošaču istim sredstvom plaćanja koje je potrošač koristio, osim ako potrošač zatraži korištenje drugog sredstva plaćanja i ako potrošač zbog toga ne snosi nikakve troškove.

 

Stvarna pogreška i reklamacija

Prema članku 37. ZVPot, pogreška je stvarna:

- ako stvar nema svojstva potrebna za njezinu normalnu uporabu ili za promet;

– ako stvar nema svojstva potrebna za posebnu uporabu za koju je kupac kupuje, a koja je prodavatelju bila poznata ili mu je morala biti poznata;

– ako stvar nema svojstva i svojstva koja su izričito ili prešutno ugovorena ili propisana;

– ako je prodavatelj isporučio stvar koja ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model pokazan samo radi obavijesti.

 

U slučaju materijalnog nedostatka, potrošač može reklamirati nedostatak na proizvodu ponuđaču u rokovima iz članka 37.a i članka 37.b ZVPot (vidi https://legislatija.com/zakon /zvpot/37a-clen). Sukladno odredbi članka 37.a ZVPot, potrošač može ostvariti svoja prava iz materijalnog nedostatka ako o nedostatku obavijesti prodavatelja u roku od dva mjeseca od dana kada je nedostatak otkriven. Pritom mora precizno opisati grešku i omogućiti ponuđaču pregled proizvoda o vlastitom trošku.

Budući da su dodaci prehrani pretpakirana hrana s označenim rokom trajanja koji je odredio proizvođač, potrebno je da kupac što prije pregleda primljenu pošiljku ili robu zbog prirode proizvoda i očuvanja vrijednosti ili zdravstvene ispravnosti proizvoda. prehrambenih dodataka.

U slučaju da kupac pregledom isporučene robe utvrdi da proizvodi nemaju svojstva za normalnu uporabu (npr. oštećeno pakiranje, razbijena boca, oštećen sadržaj u originalnom pakiranju) ili proizvodi ne odgovaraju potvrđenim narudžbe kupca (vrsta i količina proizvoda), o tome obavještava ponuđača e-mailom (info@bioesenca.si) ili telefonom te mu prijavljuje prigovor na grešku. Kupac prilikom reklamacije dostavlja i račun ponuđača - BioEsenca d.o.o., za kupnju reklamirane robe.

Kupac ima pravo zahtijevati:

- zamjena proizvoda odn

- povrat uplaćenog iznosa za reklamirani proizvod.

 

Ukoliko greška nije sporna, ponuđač pristaje kupcu najkasnije u roku od osam dana.

Ako je postojanje nedostatka sporno, davatelj je dužan pisanim putem odgovoriti kupcu na prigovor najkasnije u roku od osam dana od dana njegovog primitka.

Obrazac za prijavu materijalne pogreške nalazi se OVDJE.

 

Sigurnost

Davatelj koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohrane osobnih podataka i plaćanja korisnika, sukladno pravilima banke s kojom ima sklopljen ugovor o online plaćanju platnim/kreditnim karticama. Podaci o kartici nisu pohranjeni na poslužitelju koji koristi davatelj.

 

Zaštita osobnih podataka

Ponuditelj pohranjuje osobne podatke kupaca i drugih korisnika internetske trgovine kao i podatke o kupnji sukladno odredbama zakona koji uređuje zaštitu osobnih podataka i sukladno Općoj uredbi o zaštiti podataka u EU (GDPR) .

Ponuditelj koristi osobne podatke isključivo za potrebe ispunjenja narudžbe (potvrde narudžbe, slanje računa, informacije o tijeku narudžbe) te za slanje e-novosti kada se korisnik na iste pretplati. Pružatelj ne prosljeđuje podatke dobivene od kupaca i drugih korisnika internetske trgovine trećim neovlaštenim osobama.

Za zaštitu osobnih podataka odgovoran je i sam korisnik, i to na način da osigurava sigurnost svoje e-mail adrese, korisničkog imena i lozinke, kao i odgovarajuću programsku zaštitu svog računala.

 

Ograničenje odgovornosti

Ponuditelj nastoji osigurati ažurnost i točnost svih podataka objavljenih na web stranici. Unatoč tome, značajke proizvoda, rokovi isporuke ili cijene mogu se promijeniti tako brzo da ponuđač ne može ispraviti podatke na web stranici. U tom slučaju ponuđač obavještava kupca o promjenama te mu omogućuje odustajanje od ugovora ili zamjenu naručenog proizvoda.

 

Isključenje odgovornosti

U slučaju tehničkih problema, pružatelj zadržava pravo otkazivanja narudžbi na koje je utjecala tehnička pogreška. Kupac će biti obaviješten o otkazivanju narudžbe u najkraćem mogućem roku te o daljnjim potrebnim radnjama u vezi s narudžbom.

 

Pritužbe i sporovi

Ponuditelj poštuje važeće propise o zaštiti potrošača te daje sve od sebe kako bi ispunio svoju obvezu uspostavljanja učinkovitog sustava rješavanja eventualnih prigovora. Kupac prigovor podnosi putem e-mail adrese: info@bioesenca ili pisanim putem BioEsenca d.o.o.

Žalbeni postupak je povjerljiv. Ponuditelj u roku od pet radnih dana potvrđuje da je zaprimio prigovor te obavještava kupca koliko će trajati njegovo rješavanje te ga obavještava o tijeku postupka.

Ponuditelj je svjestan nesrazmjera između moguće vrijednosti zahtjeva u sporovima u Internet trgovini www.bioesenca.si i troškova koji bi nastali u slučaju sudskog spora, stoga savjetuje potrošače da sporove ne rješavaju na ovaj način i nastoji svaki spor riješiti mirnim putem.

U slučaju da kupac odluči spor rješavati sudskim putem, nadležan je sud prema mjestu prebivališta potrošača.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

Sukladno stavku (3) članka 32. ZIsRPS-a, Davatelj ne priznaje pružatelja usluga izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova koje bi potrošač mogao pokrenuti sukladno ZIsRPS-u.

Ponuditelj omogućuje online trgovinu na području Slovenije te na svojoj web stranici objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za online rješavanje potrošačkih sporova (SRPS).

SRPS platforma dostupna je potrošačima na poveznici OVDJE.

Online rješavanje potrošačkih sporova provodi se sukladno ZIsRPS, Uredbi (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktiva 2009/22/EZ.

 

Prijavljivanje sumnje na štetne ili štetne učinke dodataka prehrani

U tvrtki BioEsenca d. o.o. posvećeni smo praćenju mogućih nuspojava uzimanja LifeExtension® dodataka prehrani u skladu s najvišim standardima kvalitete proizvodnje američkog proizvođača. kako u skladu s pravilima koja uređuju tržište dodataka prehrani u državama članicama Europske unije, a koje regulira EFSA (Europska agencija za sigurnost hrane), tako iu skladu sa slovenskim pravilima Uredbe o dodacima prehrani.

Proizvođač dodataka prehrani LifeExtension® prati sumnjive nuspojave svojih potrošača ujednačeno na svjetskom/globalnom tržištu te pravodobno (u prosjeku unutar 72 sata) odgovara na upite kupaca vezane uz pretpostavke neželjenih ili štetnih učinaka. No, kako bi proizvođač mogao dati odgovor o mogućem štetnom učinku dodatka prehrani na pojedinog potrošača, potrebno je da nam dostavi vjerodostojne podatke te u tu svrhu ispuni obrazac u prilogu.

Potrošač dodataka prehrani također mora ispuniti iste podatke kada želi prijaviti sumnju na neželjene ili štetne učinke dodataka prehrani, kao i druge obogaćene hrane i nove hrane, radi provjere putem europske poveznice nutrivigilance, u kojoj je zastupljena Slovenija. od strane NIJZ - Nacionalnog zavoda za javno zdravstvo.




 

 

"Kad si zdrav, imaš tisuću želja. Kad se razbolite, imate samo jedno."
Kineska poslovica
^


     

Sva prava pridržana© BioEsenca 2024